18. august 2016

Blogtræf lørdag d. 20. august.


Vi glæder os til på lørdag, hvor en pæn flok havebloggere kommer på besøg :-)

Dagens program kommer til at se nogenlunde sådan ud:

Ankomst fra kl. 10 .
Vi går rundt og ser haven og får en masse havesnak.

Omkring kl. 12 serverer vi en let frokost, naturligvis indgår der råvarer fra køkkenhaven.

Når frokosten er indtaget går vi en tur mere i haven og får endnu mere havesnak.
Der vil også blive tid til plantebytte.

Ca. kl. 15 er der kaffe/te med hjemmelavet islagkage til.

Vi håber på en rigtig hyggelig dag :-)

Hilsen Vivi og Hans Jørgen

Her kommer deltagerlisten:

Lene Bedstemors have
Aase Fredes
Marie og Søren Hortofilia
Ulla Ullas have i Rødekro
Susanne Solbakken
Gitte Majas arv
Rita Blomstertøsens have
Malene Lad romantikken blomstre
Helle Blomsterhatten
Tim Tim Skovrup
Jette og hr. Friis Fru Friis frøbo

Hvis der er fejl eller mangler på min liste så "giv lyd".
Husk man kan nå at melde til endnu.

22 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig rigtig meget til lørdag😄 Rita og jeg regner med at være hos jer ca klokken 11.
    Tror du, der er nogen, der har planter med til bytte?
    Mvh
    Lene Bedstemorshave.

    SvarSlet
    Svar
    1. Marie spurgte i mit forrige indlæg om hun måtte tage noget "fraklip" med som hun kaldte det, og selvfølgelig må hun det.
      Hvis der er stemning for plantebytte, vil det da være dejligt :-)
      Kære gæster har i lyst til det ?

      Slet
  2. Vil da se om der ikke er noget der trænger til at blive delt :-)
    Glæder mig meget til i morgen.

    SvarSlet
  3. Hej Vivi.
    Ja, helt sikkert. Det kigger jeg lige på.
    Jeg glæder mig til vi ses, og det er gode gamle kendinge, de fleste der kommer, og det gør bestemt ikke meget noget.
    Vi ses i morgen.
    Knus
    Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Fint i har lyst til lidt plantebytte :-)
      For mig er det en god blanding af kendte og nye ansigter, og jeg glæder mig til at hilse på alle :-)

      Slet
  4. Halløj! Halløj! Jeg vil også meget gerne komme. Manden skulle ha' været med, men i skrivende stund er hans helbred lidt vaklende (men han klarer den!) - så kan ikke helt sige om vi bliver to... kan det gå??

    SvarSlet
    Svar
    1. I er meget velkommen begge to :-)
      Håber i kommer så i kan få frokost sammen med os - jeg har vist fået lavet rigelig med mad ;-)

      Slet
  5. jeps... vi ses... men jeg forventer først at ankomme omkring kl. 11.30, og måske kommer Celina med... :)

    SvarSlet
  6. Hej. Jeg håber, I får en rigtig god dag i morgen. Det er i hvert fald et flot program I skal igennem. Forhåbentlig bliver vejret godt. Nu glæder jeg mig til at se alle de forskellige billeder, der forhåbentlig bliver vist på bloggene senere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det skal nok blive hyggeligt. Det plejer det altid at være når havebloggere mødes :-)

      Slet
  7. Rigtig god fornøjelse til jer alle, det skal nok blive en rigtig hyggelig dag.

    SvarSlet
  8. Hej Vivi. Undskyld den sene respons men jeg har holdt blog-fri i min ferie. Jeg kommer desværre ikke med til blogtræffet. Jeg håber at få lejlighed til at se din have irl en anden gang. Rigtig god dag til Jer alle.

    SvarSlet
  9. Hej Vivi.
    Tak for en rigtig dejlig dag, og for utrolig god forplejning.
    Hold nu op, hvor var det hyggeligt.
    Det er helt vildt så langt du er nået, overalt derude, og på bare 4 år. Meget imponerende. Og sikke mange planer du har. Det bliver bare SÅ godt. Fortsat rigtig god arbejdslyst derude. Med den arbejdsiver, går der ikke længe, før det ligner den have du drømmer om.
    Endnu engang tak for en rigtig dejlig dag. En dag jeg vil gemme i mit havehjerte, som en af de rigtig gode af slagsen. Hils Hans Jørgen, med tak for godt selskab til ham også.
    Knus
    Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord, det glæder mig, du havde en dejlig dag :-)Jeg er meget glad for den plante jeg fik af dig, den er pottet op og vandet godt, så nu skal den lige nurses et stykke tid, inden den kommer ud i haven :-)Håber så meget den vil bo hos mig.

      Slet
  10. Jeg siger også tak for en rigtig dejlig dag. Hvor er det en dejlig have du har og hvor lægger du megen energi og arbejde i det😀 Selvom haven er fin nu glæder jeg mig nu også til at se når den vokser rigtig til, især det lange staudebed bliver spændende at følge.
    Tusind tak for rigtig god mad og godt selskab.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Lene, flot du ville tage den lange tur her ned :-) Det var hyggeligt at få "sat ansigt" på dig :-)
      Hvis det lange staudebed bliver som jeg forestiller mig, så bliver den helt fantastisk om nogle år :-)

      Slet
  11. Tusind tak for en dejlig dag. Hatten af for det projekt du er i gang med og jeg er sikker på det bliver en fantastisk have...ja det er det allerede. Glæder mig til at følge din have i de kommende år.
    Tak for dejlig mad, hils gemalen... det var så hyggeligt at møde jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak det var dejligt du kunne komme, og tak for den skønne floks, den skal stå i mit nye lange bed :-) Det var også godt at "få sat ansigt" på dig, da det altid er rart at vide, hvem der sidder bag tastaturet på de forskellige blogs.
      Jeg bliver altså også nødt til at køre en tur op til dig en dag, og se dit plantesalg :-)

      Slet