2. april 2013

Mere om ahorntræet


I dag hed det arbejde for mit vedkommende. H.J. har ferie, så han fortsatte med ahorntræet, hvor vi slap i går. Det var dejligt at komme hjem og se, hvordan træet svinder ind :-)


Flisbunkerne vokser, og meget af træet er savet op :-)
Det bliver godt, når den sidste stump af det træ er væk fra plænen, og vi kan gå i gang med ammetræerne i læhegnet.


Da jeg kom hjem, fik jeg kørt en del af det opsavede træ væk fra plænen.


Foran os venter et større arbejde med at få kløvet træet ;-)

6 kommentarer:

  1. Ja det kan give varme mange gange, men godt at være på den side af det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har du ret i, det træ varmer godt ;-) Håber vi bliver færdig indenfor de næste par dage. I morgen kalder arbejdet for mit vedkommende, men derefter har jeg også et par feriedage :-)

      Slet
  2. I behøver ihvertfald ikke bruge penge på fitnesscenter.... ;o)
    Flot stykke arbejde der er gjort.

    SvarSlet
    Svar
    1. De penge jeg ikke bruger på at gå i fitnesscenter, er i denne måned i stedet gået til et par økser, så vi kan kløve lidt træ ind imellem de andre gøremål i haven ;-)

      Slet
  3. Det er dejligt når man kan se planerne skride frem.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altid godt, hver gang en plan bliver realiseret, stor eller lille :-)

      Slet