26. januar 2012

Lidt mere chaussesten.

Her er lige et par billeder mere af den chaussestensbelægning, jeg har arbejdet med på skolen i denne uge.
Hele belægningen blev taget op efter middagspausen i dag Pyha!! Det giver varmen ;-).
Vi er allerede godt i gang med tegninger på den næste opgave, som skal udføres i belægningsklinker .

Billedet er taget i går, hvor solen sendte sine stråler ind i hallen. 

Her ses den færdige belægning. 
Buen i baggrunden er en "ekstra opgave". Underviserne kommer altid med udvidelser af opgaven, efterhånden som kursisterne bliver færdige med hovedopgaven. 
Der er stor forskel på, hvad vi hver især kan, og hvor hurtigt opgaverne bliver udført, hvilket er helt naturligt, fordi vi kommer med så forskellige baggrunde og erfaringer.
Vi var rigtig mange der kom til at lave ekstraopgave denne gang :-) 

Et kig ind over min bue.

6 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt kursus. Jeg elsker chaussesten! Flot arbejde du laver! Men koldt må det være i denne tid!
    God fredag
    Skipper

    SvarSlet
  2. Det er dæl'me håndværk - flot !!
    snart go' weekend

    SvarSlet
  3. Hej Vivi
    Hvor ser det bare super flot ud.
    Rigtig god weekend
    Kirsten

    SvarSlet
  4. Skipper jeg er vild med de kurser, elsker at lære nyt :-)
    Vi fryser ikke, det hele foregår inde i en stor hal, så det er nemt at arbejde sig til varmen :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare super flot håndværk... Du er mere end velkommen til at komme og øve dig i min have :-)
    Nyd weekenden.
    Hilsen Susan

    SvarSlet