19. februar 2011

Mine gamle støvler

I 2008 var vi med havekredsen i Slesvig og se Landesgartenschau. Min mand var ret vild med nogle sko og støvler han så, som der var plantet blomster i. Det ville han gerne prøve herhjemme.



Fint nok, men jeg ville nu ikke have hele haven fyldt med fodtøj.
Lidt fik han dog lov til at bestemme, så et par af mine gamle udtrådte støvler blev smidt ud i garagen sidste vinter. De kunne måske bruges på et eller andet tidspunkt ;-)

Jeg havde lykkeligvis glemt alt om de gamle støvler, men en dag, da jeg kom hjem fra arbejde, stod de i haven med planter i.

Jeg må tilstå, at det så meget fint ud, han havde placeret dem på en gammel trærod. Der stod de rigtig godt :-)
Dem der besøgte os i løbet af sommeren, kunne da heller ikke undgå at bemærke hans lille indslag, som dukkede op, når de gik tur nede på stien .


3 kommentarer:

  1. Det ser rigtigt fint ud og er et sjovt og anderledes dekoration :-) Måske man skulle på genbrugsen!
    Ha' en dejlig lørdag :-)

    SvarSlet
  2. Jeg forstår din skepsis - men resultatet er da egentlig meget sødt. I vores have er der også enkelte 'elementer', der UDELUKKENDE må tilskrives min mand. Fx har han monteret en vandpumpe på en stor konkylie, han fandt på genbrugsstationen!!!

    SvarSlet
  3. Genialt :O)
    Jeg har selv været på jagt efter brugte gummistøvler som kunne bruges til at plante blomster i, men har ikke fundet nogen der falder i min smag endnu.

    SvarSlet